Tuesday 9 July 2013

Tak kenal Maka tak Cinta!!

Hurm...ni cerita saya dan Shaklee:

Saya ni jenis yang payah sikit nak makan2 n percaya pada supplement & vitamin2 nie...heheh..ramai kengkawan and sedara  yang cuba pujuk makan vitamin yang katanya baik untuk kesihatan, kecantikan n macam2 lagi la...tp saya xamik 'pot' pun...hehehe...

Ok..first time masa kenai Shaklee ni pon bila member2 dok post pasai Shaklee kat FB..yang agak menarik perhatian set supplement untuk menyusu n slim...jadi saya pon merisik2 la...n pada masa tuh plak mmg kebetulan asa kelemahan diri coz pas bersalin, berat makin naik n susu badan pon agak berkurangan..jadi atas nasihat sorang kawan ni saya pon cuba jugak la..walaupon dalam hati asa was2...

Lepas cuba sebulan set Shaklee ni (ESP/Alfalfa/Lecithin)...Alhamduilillah..susu badan makin xberkurangan n berat pon dah menurun..n yang paling happy sekali bila 'figure' badan dah menyusut..baju lama2 masa zaman anak dara dah boleh pakai balik...heheheheh.....

Thanks Shaklee..!!

Ni la set tuh: Belum cuba belum tahu....n xkenal maka tak cinta!!hehehe.... 



No comments:

Post a Comment